پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226872
موکب قمربني‌هاشم(ع) چهارمحال و بختياري ميزبان ۷ هزار زائر در کربلا مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/08/10 09:14:18
نمایش : 1219
مردم عاشق اهلبيت عصمت وطهارت(ع) استان در نجف با اسکان و توزيع غذا روزانه ميزبان ۷ هزار رائز اربعين مي‌باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد جعفر موسوي در جلسه هماهنگي برپايي موکب در کربلاي معلا اظهارداشت: امسال مردم ولايتمدار استان با برپايي موکب قمربني‌هاشم(ع) در نجف و کربلا روزانه ميزبان زائران اربعين حسيني مي‌باشند.

وي با اشاره به محل‌هاي استقرار موکب‌هاي استان در عراق افزود: موقعيت موکب قمربني‌هاشم(ع) استان در نجف 285 و در کربلا شارع القبله الحسين(ع) مي‌باشد.

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات چهارمحال و بختياري بيان کرد: مردم عاشق اهلبيت عصمت وطهارت(ع) استان در نجف با توزيع غذا و در کربلا با اسکان و توزيع غذا روزانه ميزبان 7هزار رايز اربعين مي‌باشند.

همايش 3 ساله‎هاي حسيني در شهرکرد برگزار مي‌شود

ليلا ميراحمدي، مسئول پيروان عترت هيئت رزمندگان اسلام در حاشيه جلسه هماهنگي برگزاري همايش سه ساله‌هاي حسيني اظهارداشت: هم‌زمان با شهادت حضرا رقيه(س) در سراسر کشور واحد پيروان عترت هيئت رزمندگان اسلام شهرکرد مراسم ويژه‌اي را با حضور مادران و کودکان برگزار مي‌کند.

ميراحمدي با تشريح هدف برگزاري اين برنامه معنوي گفت: بايد از کودکي آينده سازان ايران اسلامي را با معارف اسلام ناب محمدي و علل قيام عاشورا آشنا کرد.

وي با اشاره به به توطئه‎هاي استکباري افزود: همه‌ محبان اهلبيت عصمت و طهارت(ع) وظيفه دارند در تبيين و ترويج صحيح فرهنگ غني عاشوراي حسيني و نيز آگاه‌سازي و بصيرت‌افزايي نسل جوان و نوجوان جامعه تلاش مؤثر داشته باشند.

مسئول پيروان عترت هيئت رزمندگان اسلام شهرکرد خاطرنشان کرد: حضرت رقيه(س) جلوه ديگري از شکوه و عظمت حماسه عاشوراي حسيني است و براي آزادگان جهان داراي پيام‌هايي بزرگ است.

ميراحمدي خاطرنشان کرد: امسال هم مانند سنوات گذشته مراسم 3 ساله‎هاي حسيني همزمان با سراسر کشور در شهرکرد برگزار و نظير اين مراسم به همت واحد پيروان عترت هيأت رزمندگان اسلام در ساير شهرستان‌ها نيز برگزار مي‌شود.

دوره آموزشي پدافند غيرعامل در چهارمحال و بختياري برگزار شد

حاتم رياحي، مدير سازمان بسيج دانش آموزي استان چهارمحال و بختياري گفت: اين دوره آموزشي با حضور مربيان درس آمادگي دفاعي از سراسر استان ويژه خواهران در مرکز امامت سپاه قمربني‌هاشم (ع) و برادارن در دبستان پسرانه شاهد برگزاري شد.

رياحي افزود: امروزه حوزه‌هاي کاربردي پدافند غيرعامل بسيار گسترده است و هرچه که نسل‌هاي جوان با اين مهم آشنا شوند کشور در مقابله با بحران‌ها بيمه مي‌شوند.

وي ادامه داد: بسيج با گستردگي که در جغرافياي کشور دارد سهم مهمي را در آموزش پدافند غيرعامل ايفا مي‌کند و با پرداختن به اين موضوع به صورت تخصصي و با توافق نامه‌اي که با سازمان پدافند غير عامل بسته است سعي و تلاش خواهد کرد تا مربيان درس آمادگي دفاعي به نحو شايسته در انتقال فرهنگ پدافند غيرعامل اهتمام داشته باشند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html